Sider

onsdag den 15. oktober 2014

Julekort

Har haft denne "Julemandens vasketøj" die i flere år
og endeligt fik jeg taget mig sammen til at bruge den.
Et værre pyllerværk med alle de små dele,
men også ret hyggeligt nusse med  



Baggrundspapiret er fra Our Country Christmas


Skrivefeltet inde i kortet er fra serien Vintage Pink "Valeda"


Det andet kort er også lavet i Our Country Christmas
og er faktisk en rest fra et andet projekt.
Havde sparet netop denne bid, fordi jeg har noget med rener og elge


Og de her to bidder af en Wycinanka chipboard, der desværre var gået i stykker, 
men hvad gør det ??


Bagsiden er også en rest, der lå og kaldte på at blive brugt


Skrivefeltet er igen "Valeda"


Glæde mig sådan til at skulle pynte til jul.
Er der flere der har det på samme måde ??

KH STI




2 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort her. Den die har jeg selv, og håber på at få den brugt i år, da jeg ikke fik sidste år, og nu fik jeg da i hvert fald et godt blik på hvordan den KAN bruges. Rigtig flotte kort begge to.

    SvarSlet
  2. so beautiful.....love the detail! cherry

    SvarSlet